Stížnosti
Ve společnosti A-Hjort si našich šperků velmi vážíme a všechny stížnosti přijímáme vždy s pochopením a vstřícností.
Pokud se vám stane nehoda a váš šperk se rozbije, samozřejmě vám pomůžeme.
Víme, že šperky mají často velký a zvláštní význam, a proto jsme připraveni vám šperk vyměnit za nový nebo opravit.
Pokud chcete šperk reklamovat, musíte si sami zaplatit dopravu zpět, ale je to snadné a jednoduché. Je však důležité, abyste co nejpřesněji a nejpodrobněji popsali, co je se šperkem v nepořádku.
Postupujte však podle našeho průvodce zde:
Šperky jednoduše zašlete v krabičce, ve které jste je obdrželi. Nezapomeňte co nejpřesněji a nejpodrobněji popsat, co je se šperkem v nepořádku.
2. Vložte jej do běžné obálky a odešlete jako běžný dopis.
3. Připojte celé jméno kupujícího, dodací list nebo číslo objednávky.
Pokud máte pochybnosti nebo dotazy týkající se vaší stížnosti, můžete nás kdykoli kontaktovat e-mailem na adrese sales.dk@a-hjort.com , kde vám rádi pomůžeme.
Při zasílání e-mailu je nutné přiložit fotografii šperku, který je rozbitý, abychom vám mohli snáze a rychle pomoci.
V souladu se zákonem o koupi máte právo na reklamaci po dobu 2 let ode dne zakoupení zboží.