Podmínky a pravidla
Nákup, dodání a vrácení zboží
Jak mohu platit u společnosti A-Hjort?
Platba se provádí prostřednictvím společnosti Klarna (poskytovatel platební brány). Údaje o kartě nemůže vidět ani zjistit nikdo jiný než vy jako zákazník a společnost Klarna. Platební systém samozřejmě splňuje všechny platné normy a zákony.
Doba dodání v A-Hjort
Společnost A-Hjort usiluje o co nejrychlejší doručení objednávky. Balíček je odeslán během několika pracovních dnů a zákazník obdrží objednávku do 3-8 pracovních dnů.
Pokud není šperk skladem, může trvat několik pracovních dnů, než objednávka dorazí na doručovací adresu. V případě urgentní objednávky je vždy možné kontaktovat společnost A-Hjort a zjistit, zda je možné šperk odeslat ještě týž den.
Společnost A-Hjort činí výhrady ke zpoždění ze strany našich přepravních partnerů.
Vrácení šperků
Zašlete prosím e-mail na adresu sales.com@a-hjort.com - (popište, jakého šperku se vrácení týká).
Pokud se nám chystáte něco vrátit, měli byste to poslat na adresu:
A-Hjort ApS
Buchwaldsgade 15 B
5000 Odense C, Denmark
Vrácené zboží bude zpracováno pouze v případě, že bude zasláno na tuto adresu! Je to snadné a jednoduché.
1. Vždy nejprve zašlete e-mail na adresu sales.com@a-hjort.com s číslem položky / názvem položky daného šperku.
2. Šperk vraťte pouze v krabičce, ve které jste jej obdrželi.
3. Vložte jej do obyčejné obálky.
4. Pošlete jej jako obyčejný dopis.
5. Připojte celé jméno kupujícího, dodací list nebo číslo webové objednávky.
Přepravní poplatky při vracení šperků
Pokud chcete šperk vrátit, zaplatíte si zpáteční přepravu sami, ale je to snadné a jednoduché.
Šperky zašlete v krabičce, ve které jste je obdrželi.
2. Tu vložte do běžné obálky a pošlete ji jako běžný dopis.
3. Připojte celé jméno odběratele nebo číslo webové objednávky.
4. Nezapomeňte napsat, zda se jedná o dobropis nebo reklamaci.
5. Peníze se automaticky vrátí na platební kartu použitou při objednávce.
Adresa: A-Hjort ApS, Buchwaldsgade 15 B, 5000 Odense C, Dánsko
*Vrácené zboží bude zpracováno pouze v případě, že bude zasláno na tuto adresu.
Registrace stížnosti
Ve společnosti A-Hjort si musíme všechny zákazníky hýčkat a všechny stížnosti přijímáme vždy s respektem, pochopením a vstřícností.
Víme, že šperky mají často velký význam, a proto vám VŽDY chceme pomoci s opravou nebo výměnou za nový, pokud se nehoda vyřeší.
Při reklamaci nezapomeňte co nejpřesněji popsat, co je se šperkem v nepořádku. Tyto informace, stejně jako číslo Vaší objednávky, uveďte v zásilce určené k vrácení.
Pravidla pro vrácení zboží: 60 dní
Ve společnosti A-Hjort vždy poskytujeme minimálně 60denní lhůtu na vrácení zboží.
Jsme však vždy milí a vstřícní, takže při překročení termínu vždy najdeme řešení.
Termín můžeme také posunout dopředu - pokud jste v dobré časové tísni s letošním vánočním či jiným dárkem - pak bychom rádi stanovili termín výměny/vrácení nejprve do dne, kdy má být dárek předán.
Požadované datum stačí zadat do políčka pro poznámky při odhlášení.
Pokud se rozhodnete zásilku NEvyzvednout a zásilka se vrátí z důvodu nevyzvednutí, bude vám účtováno poštovné a balné. Viz platná sazba v části Doručení.
Návod k použití šperku
Všechny šperky prodávané ve společnosti A-Hjort splňují dánské zákonné požadavky na uvolňování niklu, kadmia, olova a rtuti. Všichni návrháři dodržují zákony o známkách pro stříbro a zlato.
Pokud se šperky nepoužívají, měly by být uloženy v krabičce, ve které jste je obdrželi. Pokud leží několik šperků pohromadě, mohou se navzájem zabarvit a vyblednout jejich barva.
O všechny šperky, které mají povrchovou úpravu, je třeba pečovat, protože povrch může pomalu ztrácet původní barvu.
Doporučujeme, abyste si předtím sundali šperky:
• spaní
• koupání
• mytí rukou
• sportování
• koupele v chlóru a solném roztoku.
Kromě toho se doporučuje vyhnout se:
• lak na vlasy
• parfém
• krémy
Šperky s kameny mohou časem ztratit svůj lesk v důsledku znečištění. Lze je čistit zubním kartáčkem, vlažnou vodou a prostředkem na mytí nádobí. O šperky s perlami, keramikou, kůží, smaltem nebo kamenem je třeba pečovat. lepidlo se může rozpustit, barva keramiky vyblednout nebo smalt prasknout.
Šperky lze osvěžit použitím čisticího prostředku na stříbro/zlato. Vždy si přečtěte návod k jeho použití. Šperky s perlami, jantarem, kůží, smaltem a keramikou nesnášejí čištění stříbra/zlata stejným způsobem jako šperky bez něj - pouze pod přísným dohledem, pokud možno se mu vyhněte.
Někteří lidé vylučují v kůži látky, které vyvolávají proces změny barvy stříbra / pozlacení. Mohou to být lidé, kteří užívají určitý druh léků, lidé s cukrovkou apod. další věci. Jen velmi málo lidí stříbro nesnáší. Pak se doporučuje nosit pouze šperky z vysokokarátového zlata.
Správa dat
Používání souborů cookie
Používáním webových stránek souhlasíte s používáním souborů cookie na webových stránkách.
Soubory cookie jsou nezbytné pro optimální fungování internetového obchodu.
Ukládání osobních údajů
Když nakupujete u společnosti A-HJORT, potřebujeme k dokončení obchodu některé osobní údaje:
• Název
• Adresa
• Poštovní směrovací číslo Město
• E-mailová adresa
• Telefonní / mobilní číslo
Výše uvedené údaje jsou uchovávány po dobu 5 let od konce účetního období spolu s informacemi o tom, jaké zboží jste zakoupili (viz § 10 dánského zákona o účetnictví). Po uplynutí 5 let jsou tyto informace vymazány.
Pokud jste si u nás vytvořili uživatelský účet pro samoobsluhu, vaše osobní údaje ani informace o objednávkách nebudou vymazány, pokud nás o to nepožádáte.
Informace nikdy nepředáváme ani neprodáváme třetím stranám, pokud se tak neděje v souvislosti s restrukturalizací nebo úplným či částečným prodejem společnosti.
Jakékoli zpřístupnění v takové situaci bude v souladu s vždy platnými právními předpisy o osobních údajích.
Jako zákazník máte možnost nahlédnout do naší evidence údajů o vás a můžete vznést námitku proti evidenci v souladu s pravidly, která o tom stanoví zákon o zpracování osobních údajů.
Pokud chcete získat informace nebo máte připomínky, obraťte se na společnost A-HJORT.
O společnosti A-Deer
Kontakt a informace o společnosti (A-Hjort ApS)
Internetový obchod a-hjort.com vlastní a provozuje:
A-HJORT ApS
Buchwaldsgade 15 B
5000 Odense, Denmark
CVR-number: 35841857
Zákaznický servis:
Phone: +45 7199 3630
E-mail: sales.com@a-hjort.com
Jak nakupovat u společnosti A-hjort
Od prvního kliknutí na A-Hjort až po obdržení objednávky se snažíme, aby vše bylo co nejjednodušší, nejpřímočařejší a nejchutnější.
Internetový obchod je vždy otevřený a nakupovat můžete, kdykoli se vám zachce. Jakmile si objednáte, obdržíte potvrzení o své objednávce na e-mail. Potvrzení byste měli vnímat jako zprávu, že jsme vaši objednávku obdrželi.
Vaše objednávka pak bude zpracována během několika pracovních dnů.
Společnost A-HJORT ApS si při všech akcích vyhrazuje právo na změnu cenových chyb, překlepů, vyprodaného nebo odcházejícího zboží, podezření na podvod a vyšší moc. Pokud se uplatní některá z výše uvedených podmínek, vyhrazujeme si právo obchod zcela nebo částečně zrušit. Pokud se v souvislosti s vaší objednávkou cokoli vyskytne, budeme vás samozřejmě co nejdříve kontaktovat se záměrem vyřešit problémy.